Altres idiomes

Català Castellano English
Ajuntament de Badalona

Comunicat conjunt de l’Ajuntament de Badalona i les seccions sindicals amb relació a l’acord per a l’estabilització del personal

05/12/2022 ::

Comunicat de premsa

Amb relació a les Bases reguladores del concurs de mèrits i d’oposició del procés d’estabilització, el Govern municipal i les seccions sindicals emeten aquest comunicat conjunt.

• La Regidoria d’Hisenda, Recursos Interns i Personal, juntament amb tots els sindicats amb representació a l’Ajuntament de Badalona, hem arribat a un acord per a la redacció, i per a la seva aprovació en Mesa General de Negociació, de les Bases reguladores per als processos d’estabilització, tant per al concurs de mèrits com per al concurs oposició especial.

• Les bases del concurs de mèrits, que afecta a més de 340 places d’aquest Ajuntament, s’han ajustat a la màxima solvència jurídica possible. Estableixen una proporció de 70% a l’experiència i 30% a la formació.

• Per valorar l’experiència s’ha acordat que es valoraran els darrers dotze anys, incrementant el que altres administracions han fet, com és el cas de la mateixa Diputació de Barcelona. Els 30 punts de formació es distribueixen en reglada (5 punts), complementària (15) i Informàtica i altres (10).

• Les bases del concurs oposició especial, que afecta a més de 40 places, reparteixen el 40% possible per a concurs de mèrits en 36 punts a experiència i 4 a formació. La resta (60 punts) són en una oposició amb un temari reduït, tal com permet la Llei.

• Properament, seguirem el tràmit per a la seva publicació, de la que avisarem oportunament. Des de la data de publicació al DOGC el termini de participació és de vint dies hàbils.

• L’estabilització és un procés necessari, tant per a les persones implicades, que podran obtenir una justa relació amb l’Administració, com per a l’Ajuntament, que obté una eina magnífica per a consolidar talent.

• Han estat molts mesos treballant aquests redactats i totes les parts ens congratulem d’haver arribat a la signatura d’aquest text. Us animem a totes les persones afectades a participar, desitjant-vos èxit en aquest procés d’estabilització.

Badalona, 5 de desembre de 2022

twitter @AjBadalona